Skip to content
Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Šiaulių apylinkės teismas
lt
En

Monitoringo apklausa

Prašome pasirinkti Šiaulių apylinkės teismo rūmus, kurių aptarnavimo kokybę vertinate
1. Kaip kreipėtės į teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus):
Jei 1 klausime pasirinkote atsakymą kita, prašome nurodyti kitą kreipimosi į teismą variantą:
2. Ties kiekvienu teiginiu prašom pažymėti (apibraukti) Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantą*:
2.1. Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.)
Jei 2.1. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.2. Teismo viduje informaciniuose stenduose, ekrane ar interaktyvioje lentoje pateikta informacija apie teismo posėdžius ir kt. yra aktuali
Jei 2.2. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.3. Teismo darbuotojų (ne teisėjų) apranga yra tvarkinga ir dalykiška
Jei 2.3. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.4. Teismo darbo laiku teismo raštinėje (dokumentų priėmimo/išdavimo langelyje) visada esu laiku (iš karto) aptarnaujamas, jei laukimo nelėmė objektyvios aplinkybės (eilė, darbuotojo užimtumas aptarnaujant kitą asmenį ir pan.)
Jei 2.4. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.5. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai
Jei 2.5. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.6. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja man nesuprantamų profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.)
Jei 2.6. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.7. Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką.
Jei 2.7. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
2.8. Aptarnavimo teisme kokybė atitiko mano lūkesčius
Jei 2.8. klausime atsakymą pasirinkote nuo 1 iki 3 , prašome trumpai pakomentuoti Jūsų vertinimą.
3. Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą teisme:
4. Demografinė informacija:
4.1. Jūsų amžius:
4.2. Jūsų išsilavinimas:
4.3. Jūsų gyvenamoji vieta:
4.4. Jūsų lankymosi teisme priežastis:
Jei 4.4. klausime pasirinkote kita prašome nurodyti kitą teisme lankymosi priežastį:
4.5. Kaip vertinate galutinį teismo procesinį sprendimą:

Teismo darbo laikas

Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
Penktadienį – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
Pietų pertrauka – nuo 12.00 val. iki 12.45 val.
Švenčių išvakarėse dirbame viena valanda trumpiau.

Visuose teismo rūmuose, išskyrus Pakruojo, dokumentai priimami ir išduodami

Pirmadienį ir trečiadienį – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
Antradienį ir ketvirtadienį – nuo 7.30 val. iki 17.30 val.
Penktadienį – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
Švenčių išvakarėse dirbame viena valanda trumpiau.

Pakruojo rūmuose dokumentai priimami ir išduodami

Nuo pirmadienio iki ketvirtadienio – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
Penktadienį – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
Pietų pertrauka – nuo 12.00 val. iki 12.45 val.
Švenčių išvakarėse dirbame viena valanda trumpiau.

Naujienų prenumerata

Korupcijos prevencija